עורך דין תעבורה ותאונות דרכים

מדוע יש צורך בשירותיו של עורך דין בתאונת דרכים?

הכביש מזמן מצבים שונים, משתנים במהירות, בלתי צפויים, בלתי ניתנים לחיזוי, בלתי נשלטים ויכולים לקלוע כל נהג לסיטואציה שבה יאלץ לנקוט בפעולות שונות על מנת להימנע מתאונה ואולי בגללה לעשות עבירת תנועה. לכן כל נהג מאוים מעצם התחושה כי רישיונו עלול להישלל ולהילקח לשנים רבות אם וכאשר ימצא את עצמו אשם בגרימת תאונה.

אך איך יוכיח כי הוא נאלץ לעבור את העבירה כדי להציל חיים? במצב זה עו"ד העוסק בדיני תעבורה עשוי לסייע לנהג בשורה ארוכה של היבטים תחבורתיים שיש להם היבט משפטי ברור כגון: נהיגה בשכרות, פסילה, דוח משטרתי ועוד. לכן גם אם נראה לכם שההרשעה שלכם היא ודאית – אל תוותרו על שירותיו של עורך דין תעבורה.

תעבורה
מקור: pixabay
תעבורה
מקור: pixabay

ייצוג משפטי על ידי עו"ד תעבורה לצמצום הנזקים

קשה לתאר את מצבו של אדם המואשם ועתיד להיות מורשע בעבירת תנועה חמורה ללא ייצוג של עו"ד הבקיא בתחום, הוא אמור לסייע למרשו ליצור את הפרצה הקטנה בחוק, אשר מבעד לה יוכל, אולי, למלט את הלקוח הצפוי לעונש מהעונש הצפוי. אך אפילו הטוב שבעורכי הדין לא תמיד יכול לבטל את העונש אבל הוא עשוי להפחית אותו.

בשביל לקבל את האינפורמציה המקיפה והיעילה בתביעת הפיצויים שלכם, תצטרכו עו"ד העוסק בתאונות דרכים בעל ניסיון שעבר מספק משפטי תביעה והתמודד מול ביטוח לאומי, קופות חולים, חברות ביטוח, בתי משפט ועוד. את פיתולי ושינויי החוק, האזרח הפשוט אינו מכיר והוא מסתמך על כישוריו של עורך דין, על מנת שיספק לו את הפרטים.

מה נחשב לתאונת דרכים?

ניתן להתייחס לתאונת דרכים כך – פגיעה מכלי רכב מנועי, שייעודו מוגדר לתחבורה על הקרקע. גם פציעה מרכב חונה, או בכניסה ויציאה מרכב. ישנם המון תקדימים משפטיים למה היא תאונת דרכים. בסופו של דבר חשוב לזכור כי אין זה משנה מי האשם בסיפור הפציעה, שני הצדדים יכולים לתבוע פיצויים.

הגשת תביעה בגין תאונת דרכים

מומלץ לגשת לתביעות פיצויים עקב תאונות דרכים לעורך דין העוסק בתחום התעבורה ולא לעורך דין העוסק בתחום אחר, אין הדבר אומר שהוא לא יוכל לייצג אתכם מבחינה חוקית. אבל חוסר התמקצעות וניסיון בתחום תביעות תאונות דרכים – תוריד ביכולתו לסייע לכם ביעילות.

ומיהו עורך דין נהיגה בשכרות?

חשוב להבהיר כי נהיגה בשכרות נחשבת עבירה פלילית חמורה ואין ספק כי יכולה להוביל לעונש כבד ביותר אשר מצריך הגנה משפטית נאותה. אך אם קיבלתם זימון לבית המשפט עקב נהיגה בשכרות – מצבכם מחייב פנייה דחופה אל עורך דין תעבורה אשר ייצג אתכם באופן מקצועי על מנת לחלץ אתכם מכתב אישום חמור ולהוביל למזעור העונש שיכול להינתן.

ברור כי יש להפקיד את עתיד רישיון הנהיגה שלכם בידיים נאמנות אשר יסתייעו בכל הדרכים המצויות בחוק על מנת שישאר בידיכם. עורך דין העוסק בנהיגה בשכרות מתמצא בכל פסקי הדין התקדימיים בנושא ובקי בכל החוקים והפרקטיקה של המשטרה בנושא, הוא יעריך את סיכויי הזיכוי שלך ואת טיבם של הראיות בתיק וכך יוכל לייעץ לך על הצעדים עליך לנקוט על מנת למזער את העונש.

תפריט נגישות

גלילה לראש העמוד

חיפוש באתר: